Terug naar de States

Dag 6 Hollywood enzo..

Dag 6 Hollywood enzo...
Kwart over 6 al wakker, nog voor de wekker was gegaan. We hadden alles al ingepakt dus het was een kwestie van opfrissen en aftrappen. Eerste stop was de starbucks weer voor een lekker bakkie, daarna meteen door naar Escape. De Van werd meegenomen en wij hebben relaxed op de bank in het kantoor gezeten. Bakkie erbij en ff blog van gisteren uppen. Bas las een boek. Ander half uur later stond de Van weer keurig voor het kantoor en konden we zonder problemen weer vertrekken. De trillingen zijn compleet verdwenen en nu durven we zonder problemen de bergen weer in. Maar eerst gaan we naar Hollywood. We hebben afscheid van Kev en Lin genomen. Zij gaan de komende 3 dagen richting de Grand Canyon en wij naar Phoenix. We zullen elkaar weer treffen in Flagstaff.

Jeuh!!! Eindelijk het Hollywood sign op de foto. Niet dat het nu zulk helder weer was maar hij staat er op! Hier kwamen we Kev en Lin nog ff tegen, ff een korte babbel en ieder ging zijn eigen weg weer. We hebben heerlijk rond gesjouwt en her en der wat kleine dingetjes gekocht. Gelukkig begon het weer op te klaren en werd het 23 graden. Uiteraard zijn we ook nog op de walk of fame geweest maar ik heb de ster met mijn naam niet kunnen vinden. Jammer, dan maar twee anderen op de foto gezet. Je moet toch wat he?

Ergens in een straatje stond een foodtruck. Nu had ik al gelezen over die foodtrucks en wilde ik die graag zien en er bij eten, maar dat was er nog niet van gekomen. Foodtrucks zijn mobiele keukens en ze hebben de lekkerste gerechten, van simpel tot luxe en van amerikaans tot mexicaans en alles wat er tussenin zit. Dit was de grilled cheese food truck en die hebben we maar eens fijn getest. We geven ons eten een dikke 9. Dat wat een rare combinatie leek, was mega lekker. Stel je een tostie voor met macaroni en cheese erop en pork ribs...ik bedoel...een tostie met mac en cheese???? Ja dus. Ook hebben we eindelijk de Smores geproefd waar mijn auntie Mieke het al over had, zij het in een iets andere variant. Want ook dit was bij de foodtruck en dus kregen we een tostie met daarop crackers, gesmolten marshmallows en chocolade. Bas vond het niet bijzonder, ik vond het mega leker al plakte mijn hele mond aan alle kanten.

We reden door naar palm springs, nou ik kna je vertellen waarom het er PALM springs heet. Het staat er bom vol palmbomen. Haha. De temp in Palm springs was inmiddels opgelopen naar ruim 37graden. Bloedje heet dus. Hier konden we geen camping naar onze zin vinden en dus besloten we terug te rijden naar Banning, dat was maar een kleine 20min terug maar wel meteen ff 10 graden koeler. Veel lekkerder slapen dus.

Eenmaal in Banning hebben we een KOA camping gekozen om ff lekker wat luxe te hebben. Bij aankomst meteen maar onze zwemkleding aan gedaan en een duik genomen. Letterlijk 1, want hier na raakten we aan de praat met onze buurtjes en dus hielden we het zwemmen voor gezien. Lekker leuten met een nederlands en een belg over de usa. Gezellig.

De camping is heerlijk rustig en verre van volgepakt, dus nu kon ik eens fijn relaxed groot onderhoud onder de douche plegen. Fris en fruitig konden we aan de bbq aanschuiven en genieten van onze spareribs, coleslaw en potatoesalade. De temp is hier aangenaam, maar doordat het redelijk is gaan waaien werd het toch nog fris. Op tijd de Van in, bloggen maar niet uppen en lekker slapen. Het was weer een aangename dag. Morgen willen we uitslapen en wel tot half 8! Of het lukt is een tweede.

Have a nice day folks.
Liefs Lissy en Bas.

Ma Hulst

Goh heb je ,je ster niet gevonden wat jammer nou wij
zagen hem wel in 2009 en die van je vader ???
heb genoten van de Big Rapper
Heel veel plezier verder